Sadržaj se učitava...

VIJESTI > KULTURA

08.06.2012. | PIŠE: Mirjana PAPIĆ-HRKAŠ

Mladi muzičari iznenadili umijećem

Koncertom orkestra Sarajevske filharmonije i studenata Muzičke akademije, završen je peti festival Majske muzičke svečanosti u Narodnom pozorištu Sarajevo.



Publika je snažnim i dugotrajnim aplauzom pozdravila sve izvođače
Publika je snažnim i dugotrajnim aplauzom pozdravila sve izvođače
Publika je snažnim i dugotrajnim aplauzom pozdravila sve izvođače

Zahvaljujući višegodišnjoj uspješnoj saradnji Sarajevske filharmonije i Muzičke akademije u Sarajevu, promoviraju se muzički talenti, daje se prostor i poticaj mladim umjetnicima za izlazak na muzičku scenu što za njih predstavlja neprocjenjivo iskustvo u budućoj karijeri i umjetničkom životu.

U prvom dijelu programa čuli smo Dva koncertna komada za dva klarineta i orkestar, br.1 op. 113 i br. 2 op. 114,  F. Mendelssohna, koje su muzikalno,  tehnički i dinamički profilirano izveli studenti druge godine klarineta: Meho Radoović i Branko Mlikota (klasa Vedran Tuce). Mladi violončelista Isak Haračić, student četvrte godine (klasa Yevgeny Xaviereff) Rococo varijacije op. 33, P. I. Čajkovskog interpretirao  je  koncentrirano, ističući sve tehničke i zvučne relacije svog kreativnog i reproduktivnog dostignuća. Sarajevska filharmonija, vođena iskusnom rukom Ognjena Bomoštara, upotpunila je zvučnu koncepciju izvedenih kompozicija.                                                                                                                          

U drugom dijelu programa predstavili su se studenti drugog ciklusa studija: Adela Šabić, klavir (klasa Dunja Dimitrijević)  i Emir Mejremić, dirigent (klasa Ognjen Bomoštar),  sa popularnim djelima E. Griega: Svitom  br.1, op. 46  Peer Gynt i  Klavirskim  koncertom  op. 16, a moll.  Mlada pijanistica se sigurno i vješto nosila sa svim zadacima muzičkog tkiva, koristeći svoju muzikalnost i tehničko umijeće. Za dojmljiv kraj ove muzičke večeri uveliko je zaslužan talentirani dirigent Emir Mejremić. U klavirskom koncertu  pouzdano je vodio orkestar, uspješno korespondirajući  sa pijanisticom. Svitu Peer Gynt dirigovao je sugestivno, naglašavajući pastoralne i lirske  elemente, posebno u drugom stavu.  Orkestar je predano slijedio mladog dirigenta dočaravajući zvučnim paletama boja pojedinih instrumenata  sjevernjačku simboliku i apstrakciju.  
Sve pohvale Sarajevskoj filharmoniji na visokom profesionalizmu i podršci mladim umjetnicima  koji su u takvom ambijentu uspjeli postići zavidan nivo izvođaštva i zasigurno učvrstiti mostove daljnje saradnje među  ovim muzičkim institucijama.  Publika je snažnim i dugotrajnim aplauzom pozdravila sve izvođače koji su to itekako zaslužili.