loader_50x90
loader_50x90
logo
Rubrika: Nove tehnologije
Obični like na Facebooku otkriva više nego što ste mislili
još 25 min. čitanja
utorak, 14. Novembar 2017.

Obični like na Facebooku otkriva više nego što ste mislili

/Thinkstock

Istraživači su koristili psihologiju masovnog ubjeđivanja u on line kampanjama i vidjeli da su uspjeli da povećaju prodaju konkretnih proizvoda za čak 50 odsto, prenosi B92.

U eksperimentu koji je ciljao 3,5 miliona ljudi, naučnici su analizirali jedan običan "like" korisnika Facebooka da uđu u njegov psihološki trag – bilo da su oni introvertni ili ekstrovertni.

Istraživači, koji nisu imali nikakav novčani benefit, dokazali su kako samo jedan mali djelić digitalnog otiska korisnika može biti toliko značajan za reklame koje mu se kasnije prezentuju.

Sve je počelo od velike baze "lajkova" milion anonimnih korisnika na Facebooku. Ljudi koji su lajkovali Lady Gagu okarakterisani su ekstrovertnim osobama, dok su oni koji su lajkovali Stargate bili introvertnije ličnosti.

Reklame su kasnije kreirane upravo prema ovim karakteristikama, a odziv je zapanjio čak i same naučnike. Jedna reklamu je vidjelo čak 3.100.000 ljudi, a od na svakih deset hiljada lajkova skoro 500 njih je zaista i kupovalo proizvod.

Kako kažu, ovim eksperimentom su samo željeli da dokažu da sve što radite na društvenim mrežama predstavlja vaš otisak po kojem vam se kasnije serviraju reklame.