loader_50x90
loader_50x90
logo
AC Food povećao izvoz u SAD za dva i po puta
još 25 min. čitanja
srijeda
13. Septembar 2017.

AC Food povećao izvoz u SAD za dva i po puta

Posebno se ističe biskvit Tops čijem ukusu Amerikanci teško mogu odoljeti, kaže Korajlić
AC Food povećao izvoz u SAD za dva i po puta
Tops je najprodavaniji brand

Velikokladuška prehrambena industrija AC Food realizirala je nove isporuke Agrokomercovih proizvoda na tržište Sjedinjenih Američkih Država, povećavši izvoz za dva i po puta na ovo tržište u prvih osam mjeseci u odnosu na isti period lani. Na američko tržište plasirani su Agrokomercovi kiseli krastaci, biskvit Tops, Pettit keks i čokolada u prahu.

"Ovogodišnji pilot projekt otkupa krastavaca u Velikoj Kladuši započeli smo u junu otkupom oko 70 tona ovog povrća i gotovo sav otkup ovih dana plasiramo na tržište SAD-a. Upravo taj koncept od njive do trpeze, dakle od saradnje sa kooperantima i otkupa, preko prerade i plasmana na domaće i strana tržišta, naš je imperativ. Zadovoljni smo kako je projekt tekao i nadam se da ćemo iduće godine biti u prilici znatno povećati otkupne količine, kako krastavaca, tako i ostalog povrća i voća. Uz kisele krastavce na američko tržište smo plasirali i Tops, Pettit keks, kao i čokoladu u prahu", izjavio je Smail Korajlić direktor kompanije AC Food.

Korajlić dodaje da su reakcije kupaca odlične, te da se u njima posebno ističe biskvit Tops čijem ukusu Amerikanci teško mogu odoljeti.

"Tops je i na ovom tržištu najprodavaniji naš brand. Kvalitet Topsa je neprikosnoven i zanimljvo je da svi kupci vrlo brzo reagiraju", kazao je Korajlić.