loader_50x90
loader_50x90
logo
Rubrika: Biznis plus
Ljepote digitalnog marketinga
još 25 min. čitanja
utorak
21. Novembar 2017.

Ljepote digitalnog marketinga

Link donosi najnovije primjere i sugestije kako danas brendovi, mediji i društvo žive digitalizaciju
Ljepote digitalnog marketinga
LINK konferencija 2017.

Moramo se pobrinuti da je sadržaj koji nađu takav da privuče njihovu pažnju, te da ih usmjerimo u to da nas kontaktiraju, naglasila je Jasna

Digitalni marketing se tako brzo mijenja, marketingaši trebaju pratiti novosti, stoga je Link konferencija koju i ove godine organizuje list Oslobođenje mjesto koje se mora obavezno posjetiti, a koje nam omogućava da se sretnemo, izmijenimo iskustva i dobre prakse, ali i greške koje smo napravili pa da tim olakšamo drugima da ih ne ponove, kazala nam je Jasna Suhadolc (Virtua PR, HubSpot Silver Agency) pred početak Linka, koji se u četvrtak održava u hotelu Terme u Sarajevu.

Pristup

- Digitalno je upleteno u naše živote. Naime, imamo stalni pristup internetu i kompjutere u džepu ili torbici. Samo pomislite koje sve funkcije pored poziva imaju naši mobiteli. U marketingu više ne možemo ni odvojiti digitalno od nedigitalnog i marketingaši koji ne prate trendove neće biti uspješni, kazala je Jasna.

Jasna Suhadolc je sa 25 godina osnovala svoju agenciju i, kako kaže, od tada se puno stvari promijenilo u digitalnom marketingu, ali ona i dalje sa nesmanjenim žarom uči i stalno se usavršava.

Kad je u pitanju sadržaj i kako ga na najbolji mogući način iskoristiti za krajnji cilj, ona je istakla da sve manje gledamo klasične oglase i pažnja nam je sve slabija.

- Kod sadržaja je jako bitno da je relevantan i koristan za sve one kojima je namijenjen, te da ne pričamo o sebi i svojim uslugama, nego rješavamo bolnu tačku naših kupaca i drugih potrošača. Po istraživanju Demand Gen Reporta, 47 posto kupaca pogleda 3 do 5 sadržaja (content pieces) prije nego kontaktira prodavača. Znači, moramo se pobrinuti da je sadržaj koji nađu takav da privuče njihovu pažnju, da im pomaže pri rješavanju problema te da ih usmjerimo u to da nas kontaktiraju, naglasila je Jasna.

Ukoliko nešto radimo pogrešno, to je, kako kaže, vrlo lako prepoznati, i to po rezultatima.

- Ja volim brojeve i analitiku i mislim da je česta greška da pravimo puno sadržaja, a ne znamo da li nam taj sadržaj donosi rezultate u marketingu i prodaji. Ljepota digitalnog marketinga je da možemo gotovo sve mjeriti i, kad nešto ne ide prema ciljevima, možemo brzo promijeniti neke parametre kampanje, dodala je Jasna i pojasnila šta je to inbound marketing:

- Inbound marketing u fokus postavlja željenu publiku i mi želimo da ih privučemo sa korisnim sadržajem koji ih zanima u svakoj fazi kupovine ili upoznavanja sa proizvodom. A za više o inbound marketingu dođite na Link konferenciju na kojoj ću više o benefitima pojasniti.

image
Pero Dosović

Ove godine Link Sarajevo donosi najnovije primjere i sugestije kako danas brendovi, mediji i društvo već uspješno žive digitalizaciju, a Pero Desović (Ipsos), jedan od učesnika, govoriće o novim načinima boljeg poznavanja korisnika digitalnog svijeta.

- Tehnologija nam danas omogućava detaljno praćenje korisnikovog puta na internetu, uočavanje njegovih navika i interesa (npr. gdje se korisnici koji su zainteresirani za automobile zadržavaju i koje web stranice posjećuju). Na temelju svih prikupljenih informacija moguće je kreirati tipove korisnika, izraditi target grupe od tih korisnika i dalje postaviti komunikaciju sa njima, naglasio je Desović.

Benefiti

Koji su stvarni benefiti novih tehnologija, tema je o kojoj će prisutne upoznati Klemen Koselj (IBM).

- Tehnologija otvara nove mogućnosti komunikacije s ciljem jačanja veza sa potrošačima i postavljanja pretpostavki za prodaju. U prezentaciji ćemo vidjeti na koji način kompanije koriste dodatnu vrijednost novih tehnologija u omni-channel marketingu. Na koji način ostvariti automatizaciju marketing procesa kroz digitalizaciju i poboljšati iskustvo potrošača, kazao je Koselj.

Partneri konferencije su Sarajevsko, Raiffeisen Bank, “Lejla”, iNovine, Sarajevo Osiguranje, Bingo Tuzla, Unioninvestplastika, Ipsos, ASBIS, Autohit Sarajevo, Sprind, SMS Vision, Franck, Hotel Grand.