loader_50x90
loader_50x90
logo
Online kupovina sve popularnija i u BiH
još 25 min. čitanja
utorak
14. Novembar 2017.

Online kupovina sve popularnija i u BiH

Najčešće se online plaćaju odjeća i obuća, zatim elektronski uređaji, mjesečni računi i smještaj za odmor
Online kupovina sve popularnija i u BiH
Predstavljeni rezultati Mastercard studije MasterIndex BiH 2017/Didier Torche

Novi rezultati Mastercard studije MasterIndex BiH 2017. pokazuju da su građani BiH upoznati sa pogodnostima elektronske trgovine, a 78,7 posto njih je već obavljalo online plaćanja.

Studija o finansijskim potrebama i navikama aktivnih korisnika kartica u Bosni i Hercegovini ukazuje na to da 30 posto njih kupuje online nekoliko puta godišnje, 11,9 posto kupuje povremeno, zavisno od njihovih potreba, dok 11,8 posto kupuje bar jednom mjesečno. Najčešće se online plaćaju odjeća i obuća (30,8%), zatim elektronski uređaji (16,04%), mjesečni računi (15,6%) i smještaj za odmor (14,85%).

- Kada koristite online plaćanja, cijeli svijet je vaša prodavnica, tako da možemo reći da je najveća prednost online plaćanja široka dostupnost roba i usluga, 24/7. Činjenica da štedite vrijeme kupovinom od kuće umjesto stajanja u redovima prenatrpanih prodavnica, pogotovo u vrijeme praznika, razlog je više zbog kojeg je online kupovina svake godine sve popularnija, rekla je Jelena Ristić, direktorica za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu u kompaniji Mastercard.

MasterIndex je također ukazao da u procesu elektronske trgovine, 34 posto ispitanika plaća gotovinom po isporuci, dok 66 posto ispitanika koristi elektronska plaćanja, od kojih je 39 posto naznačilo da preferira platne kartice kao način plaćanja. Ovo je odličan rezultat, jer pokazuje da su korisnici kartica povezali pogodnosti i brzinu online kupovine sa pogodnostima i brzinom kartičnog plaćanja i drugih načina elektronskog plaćanja.