loader_50x90
loader_50x90
logo
Rubrika: Sarajevo
Borba roditelja iz EDUS-a se isplatila
još 25 min. čitanja
petak
22. Decembar 2017.

Borba roditelja iz EDUS-a se isplatila

Ukoliko bude potrebno, angažovat ćemo i dodatni kadar kako bi sva djeca dobila jednaka prava, istakao je Kazazović
Borba roditelja iz EDUS-a se isplatila
Dobiće prostor u OŠ “Isa-beg Ishaković”

U JU Centar “Vladimir Nazor” završena je administrativna procedura koja se odnosila na proširenje djelatnosti, odnosno uvođenje rane intervencije, opservacije, produženog boravka, predškolskog odgoja, radionica za radno osposobljavanje, te neke kadrovske procedure kako bi se pristupilo potpisivanju ugovora sa Općinom Novo Sarajevo o ulasku u prostor OŠ “Isa-beg Ishaković”.

Kapacitet

- Vrlo brzo očekujemo poziv na potpisivanje ugovora kako bi se moglo pristupiti prilagođavanju prostora korisnicima. Prema mišljenju stručnjaka koji su obišli prostor, neće biti potrebno vršiti neke grube građevinske radove, jer je objekat donedavno koristila škola, rekao nam je Mersudin Kadrić, v.d. direktor Centra “Vladimir Nazor”.

image
Ugovor će uskoro biti potpisan

Ministar za obrazovanje, nauku i mlade KS-a Elvir Kazazović je istakao kako bi do kraja godine prostor trebao biti spreman za prijem korisnika.

- Na ovaj način stvaramo uslove i kapacitete da sva djeca iz KS-a, ali i djeca iz drugih kantona, pa čak i drugih država, koja dolaze u Sarajevo zbog kvaliteta edukacije djece s teškoćama u ranom uzrastu, dobiju adekvatne uslove za rad. Sarajevo postaje prepoznatljiv regionalni centar kada je u pitanju rana intervencija, a posebno kod djece s autizmom. Ukoliko bude potrebno, angažovat ćemo i dodatni kadar, a to ćemo učiniti kako bi sva djeca dobila jednaka prava, istakao je Kazazović.

Inkluzija

Novi prostor za djecu s poteškoćama u razvoju rezultat je višemjesečne kampanje roditelja djece s poteškoćama u razvoju - okupljenih oko Savjeta roditelja EDUS. Cilj je stvaranje prostornih i kadrovskih uslova za osnivanje Centra koji bi imao višestruku funkciju, a sa ciljem kvalitetnog procesa inkluzije djece sa poteškoćama u razvoju u redovan sistem obrazovanja i društvo općenito.